Du som är så cool som du tycker varför törs du inte stå för dina åsikter? 
När jag kommenterar så kommenterar jag för det första endast positiva saker, vet du vad det är? Att vara positiv?? Du borde testa!!! 
Men framförallt så kommenterar jag med mitt NAMN för jag är inte så FEG så jag gömmer mig bakom "anonym"!!
Vågar du inte säga dessa elaka och IQ-befriade saker till mig på ett ärligt sätt??
Det är väldigt genomskinligt vem du är oxå Hahahaha😂




Sen detta att jag valt och får skylla mig själv, skulle DU verkligen gjort abort så sent som jag var i graviditeten då det upptäcktes? Vet du jag tror inte det, det är nämligen oerhört få som gör och klarar av att göra det!!!
Möjligtvis för att du saknar hjärta då men nä tror inte det ändå så alltså har jag inte valt så mycket utan det blev som det blev!! 
Vi knullade så fort en liten möjlighet gavs och när man gör det FINNS ju alltid risken att det blir ett barn!!
Detta var ju inte första gången utan vi var gravid en gång innan oxå men då fick jag missfall i vecka 5 redan och hade då bestämt mig innan för abort då det var så tidigt!! 
Men alltid heta på gröten så slarvar man ibland och så blev det en bebis till! Då för sent att göra abort i alla oss med hjärtas värld!! 





Sen måste vi ta detta som du hela tiden tjatar om att jag skyller på Tomas??
Jag skyller ingenting alls på honom!! Han gjorde mig gravid det är i så fall allt jag kan skylla på honom men it takes two to tango så där gick det bort och dessutom har Tomas gett mig det BÄSTA BÄSTA BÄSTA som finns så TACK TOMAS!!🙏

Däremot tycker jag det är helt oacceptabelt att skita i ett barn för barn är ALLTID oskyldiga!! Dom har inte valt att bli födda och ska inte behöva lida för vuxnas misstag eller snedsteg det är SÅ fel det bara kan bli!! 
Men du tycker alltså på allvar att ett barn i detta fall Reidar förtjänar att växa upp utan sin pappa?? 

Det gör INTE jag!! Jag tycker att ett oskyldigt barn som barn alltid är ALDRIG ska behöva undra varför en av föräldrarna inte vill finnas i deras liv! 
Därför skulle JAG om vi leker med den sjuka tanken att jag faktiskt skulle skita i ett barn finnas där ekonomiskt och se till att min son/dotter hade ALLT!! 


Jag ÄLSKAR mitt liv med Reidar, jag älskar att vara mamma och att få vara med Reidar varje dag det är det bästa som hänt han har gett såå mycket till såå många❤️❤️ Han är så galet älskad av SÅ många så det gör varken nu eller kommer att fattas honom något!! 
Förutom hans biologiska pappa, ett sår som vissa människor tar rätt hårt vad jag förstår efter den reaserch som jag gjort och andra bryr sig inte så mycket! Jag HOPPAS innerligt att Reidar är den som inte bryr sig utan blir hel med en bonuspappa som är hans pappa!! 
Men jag HOPPAS oxå att Tomas kommer in i Reidars liv, så dom får en relation och det aldrig behöver vara några frågor eller funderingar! 
Reidar har ju två bröder oxå och det är ju alltid kul då syskon har relation till varandra, han har en ""styvmamma"" och han har en farmor och dessa människor skulle jag önska fanns i Reidars liv för Reidar har ju inte gjort nåt!! Det är Tomas som varit otrogen med mig det är val han gjorde och sen jag INTE Reidar!!❤️





Jag älskar fred & lösning, hatar konflikt och orättvisor! 



Tack För Mig! 
PS. Att det skulle vara jag och jag och jag, HALLÅ jag är mamma det existerar inget jag längre det är REIDAR 300%!DS




Kommentera

Publiceras ej