Hellooo!! 

Idag är jag trött då Reidar vaknade tiiiidigt men bara bita ihop😬

Igår hämtade vi våra nylackerade köksluckor och det blir verkligen såå bra!!👌 Sen gjorde vi bara massa såna hemma sysslor! Kvällssysslor, Reidar duschade och jag märkte nya kläder! Hela hans garderob är ny nu, vi har gått in i 98/104 så det är verkligen en helt ny garderob! Både ytterkläder och andra kläder och skor!! Jättekul tycker jag att varje dag välja nya kläder till honom😍

Så här såg det ut igår kväll😍



Ska se om jag orkar mig ut på en promenad oxå det är ju väldigt skönt då man kommer ut men tar emot innan då man är så här trött som jag är nu🙈 Mamma säger alltid åt mig att sova på dagen lite men jag har alltid haft så himla svårt med det, känns som slöseri med tid haha!😁


Delar av Reidars nya garderob😁

Reidars nya (grymma!!!!) höstskor!! 
Så värda sitt pris!! 
Gore Tex is the shit!! 



Nä nu går jag ut o går hörni! 
Vi hörs, ska luncha med vän och kollega sen ska bli så trevligt!


!!XOXO!! 




1 kommentarer

emmis - williams mamma

23 Sep 2015 13:15

vilka fina skor =)

Ha en fin onsdag

Kommentera

Publiceras ej