Hellooo!! 

Så dålig uppdatering men ska skriva ikapp jag lovar☺️

Denna vecka har det varit vabb och sen jobb helg fre-sön det är jättekul och jag är så tacksam för mina föräldrar som ställer upp och är barnvakt så jag kan jobba lite och få in lite extra pengar till mig och Reidar!❤️🙏 Mina föräldrar förtjänar ett eget hyllningsinlägg egentligen men kan säga som så att dom har verkligen ställt upp till 200% sen dom fick veta att jag var gravid och i alla lägen dom kan och har möjlighet!! Nu bor vi 40mil ifrån varandra och jag tar verkligen det absolut största ansvaret, man kan säga att jag har 100 och dom 10% men då vi ses om det är här eller hemma hos dom får jag alltid lite avlastning! Det är bara i det lilla som det kan vara värt så mycket, som att få gå och jobba i 3h eller få gå på toa ifred,   ta en dusch i 10min och "slippa" en nattning tex! Ja små saker liksom som ändå vilar upp mig lite! Sen har jag ju honom alltid alla nätter och alla morgnar osv så sömmen går inte göra så mycket åt men dom hjälper till så gott dom kan och det är GULD värt då Reidars pappa inte bryr sig vare sig känslomässigt eller ekonomiskt! MAMMA & PAPPA är BÄST och Reidar och jag har det SÅ himla bra vi har en sån fin familj!! Kunde inte vara bättre!!❤️❤️ I familj ingår många andra med såklart😘



Dessa snygga sneakers fick Reidar av mamma igår som "snygg skor" i höst och vinter då vi ska på museum o sånt😍


👌👌👌👌👌


Nu iväg på jobbet! 

!!XOXO!! 


Kommentera

Publiceras ej