TjaTja!! 

Länge sen, ska uppdatera er om julledigheten men inte nu för nu måste jag sova asså!!🤖

Vi har varit och hälsat på min faster idag i deras nya hus, hann med en sväng på Birsta med och sen bara myst på hemma ikväll med kortspel och god mat! 

Måste bara skriva om en sak som både är så lustigt men ändå smickrande på en och samma gång; Att bli kallad Milf (mother I like to fuck)! 

Innan jag blev mamma och innan jag var gravid framförallt skrattade jag alltid lite åt ordet. Sen då jag va gravid fick jag höra "du kommer bli en Milf" och nu är jag alltså mamma och Milf då! Det är smickrande såklart men samtidigt ett så komiskt ord, jag skrattade åt det som ett skämt innan jag va gravid men nu som mamma så...ja va fasen klart man vill vara en Milf!!😉😝💃🏻 




Btw idag är det 3 år sedan jag o Reidars pappa sist hade sex...varför jag uppmärksammar det?! JO för att trots att jag gått vidare för länge länge sen så minns jag just 2/1 varje år och känner en sån OERHÖRD GLÄDJE!!!🎉🎉 En oerhörd glädje över att vara FRI, att inte längre känna NÅGOT för den man jag trodde så många år jag ALDRIG skulle kunna leva utan!! Men så visade det sig att leva utan honom är det BÄSTA som finns!!! Så det är en sån lycka och fenomenal känsla den 2/1 att liksom inse hur bra jag har det och att det gick helt GALANT att leva utan honom!!! Wiiihooooo!!!👯💃🏻✌️🎉💋🖐🖕 

"Up yours" 



Nu kallar mitt sängsällskap! 
Sweet Dreams😉